Monday, December 7, 2009

LANGKAWI 2009 (6)

CATATAN (6) PERCUTIAN DI LANGKAWI 2009
DI LOKASI LIMA  
Menyaksikan LIMA 2009 ini adalah pertama kali bagi saya . Berada di dalam kawasan Lapangan Terbang Padang Matsirat ini juga adalah kali pertama  .   Sebelum ini saya hanya melintasi bahagian luarnya  semasa  meronda pulau itu ketika bercuti . Saya juga merakam suasana lokasi LIMA ini .

 Di dalam bangunan ini diadakan pameran  kapal laut dan aerospace dari syarikat perbagai negara(individu-individu di dalam gambar bukanlah  saya atau ahli keluarga . Mereka adalah pengunjung awam )
 
 Bendera negara-negara yang mengambil bahagian dalam LIMA 2009
 
 Penunjuk arah dan maklumat pameran
 
 Yang ini saya rakam di luar bangunan - maklumat tentang kapal laut
 
 Tempat rihat peserta pameran di luar dewan
 
 Persekitaran di lokasi  LIMA

No comments: