Wednesday, February 11, 2009

Aktiviti Bidang Sains Dan Matematik

Hari ini adalah hari aktiviti persatuan , antara 7.40-9.00 pagi . Nampaknya hari ini saya ada mood untuk merakam aktiviti anak-anak didik di dalam persatuan bidang saya , Sains dan matematik .

Persatuan Angkasa melancarkan roket yang baru direkabentuk di padang sekolah
Persiapan akhir sebelum pelancaran roket bermula
Persatuan Sains memulih mural di tembok Makmal Fizik , Kimia dan Biologi
Ahli-ahli Persatuan Sains ini tidak sedar aktiviti mereka saya rakam sebab saya bergerak dari satu lokasi ke satu lokasi yang lain
Persatuan Matematik bermain permainan Matematik di Kelas 4SK1
Persatuan Robotik memasang peralatan membuat robot di kelas 2RK1
Itulah rakaman yang mampu saya lakukan setelah berkeliling satu sekolah . Lepas itu kaki saya rasa lenguh . Sayapun ke kantin untuk minum sebelum kelas saya bermula jam 11.50 - 2.00 petang . Saya tidak merakam aktiviti ahli PROSTAR sebab hari ini mereka membuat perbincangan aktiviti akan datang . Aktiviti Persatuan Siber tidak dapat saya rakam sebab tidak menemui mereka di tempat biasa , rupanya mereka memasang LCD dan menonton di Makmal Sains .

No comments: