Thursday, February 26, 2009

SUKAN SEKOLAH RENDAH

Saya berpeluang menyaksikan sukan tahunan sekolah anak bongsu saya hari ini . Olehkerana saya pulang ke rumah seperti biasa , saya ke sekolah tersebut agak lewat bersama anak ketiga dan keempat . Semasa tiba , perjalanan sukan telah tiba waktu rihatnya . Saya dapat menyaksikan persembahan aerobik di mana anak bongsu saya turut menyertainya .
Persembahan Aerobik diiringi lagu Semerah Padi
Pelajar yang mengambil bahagian adalah daripada keempat-empat rumah sukan . Anak saya dalam rumah hijau .
Persembahan aerobik seterusnya ialah tarian poco-poco diiringi lagu poco-poco.
Berbagai gaya anak-anak ini menari dalam senaman aerobik ini . Tersenyum-senyum kami dibuatnya .
Dari awal hingga akhir tarian aerobik , mereka kelihatan bertenaga . Saya pula rasa keletihan sebab belum mendapat rihat yang cukup pada hari ini . Peserta jemputan 4 X 100 meter (lelaki) sedang menunggu masa untuk memulakan acara .
Penyampaian hadiah oleh Ketua Polis Daerah Kuala Kangsar

Perhimpunan bagi acara penutup . Anak saya akan bercuti esok (cuti peristiwa)

1 comment:

nadeshiko said...

mak, mane video hari tuu? tak upload sekali ke??