Tuesday, March 31, 2009

SAYA DAN ALAM

Selepas "punch card " di pejabat pada pukul 7.00 pagi tadi , saya memandang alam persekitaran di kawasan ini lalu langkah terhenti seketika untuk memerhatikannya . Saya tertarik menikmati kejadian Tuhan pagi ini lalu merakam pemandangannya .
Blok A sebelum terbit matahari
Sekitar surau sunyi dan hening pada pagi ini
Blok Lukisan Kejuruteraan (bawah) dan blok asrama (atas) menggamit sayu hati insan kerdil bergelar Hamba Allah
Pepohon dan alam
Saya tidak tahu kenapa agak sentimental pada pagi ini . Saya ingin bersendirian seketika di hujung blok F bersama alam untuk memuji kebesaran yang Esa . Tiada siapa di sisi saya pada saat ini sebab yang lain-lain belum tiba lagi . Hari ini umur saya bertambah sehari lagi dan saya amat bersyukur kerana masih diberi masa untuk berbakti kepadaNya lagi . Saya berdoa semoga dipelihara iman ini untuk terus mengabdi kepadaNya .

No comments: