Sunday, November 22, 2009

HARI KEDUA CUTI SEKOLAH

Semalam , saya  menghadiri kenduri kahwin di Chandan , Kuala Kangsar .Hari ini  pula   ke  Sabak Bernam , Selangor . Jarak perjalanan yang jauh memang memenatkan tetapi rasa seronok sebab dapat bertemu kaum keluarga sebelah suami . Saya sempat merakam perjalanan  hari ini .

 Para jemputan di khemah tetamu perempuan
 
Khemah pengantin
Sudut kegemaran saya - hijau dan segar
 Sudut  karaoke . Lagu yang saya suka dengar adalah irama 60an

Solat jamak di masjid ini sebelum pulang ke Kuala Kangsar
 
Melalui sawah bendang sepanjang perjalanan

Cenderamata untuk tetamu pada hari ini ialah bunga telur . Inilah cenderahati yang sangat saya suka - tadisional dan cantik walaupun tidak mahal -Nilainya tinggi bagi saya  . Semoga budaya ini tidak pupus .

No comments: